خدمات پرستار بچه و نوزاد - بخش اول

مركز مشاوره و پرستاري سپيدگستر ارائه دهنده خدمات پزشكي، پرستاري و درماني

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

خدمات پرستار بچه و نوزاد - بخش اول

۱۴ بازديد

ويژگي‌هاي يك پرستار نوزاد و پرستار بچه چيست؟

***

 

پرستار بچه اين روزها يكي از بزرگترين دغدغه هاي خانواده هايي هستند كه مادران شاغل دارند.

دلايل زيادي وجود دارد كه مادرها ترجيح مي‌دهند پس از تولد نوزاد ، از آنها مراقبت‌هاي حرفه‌اي بعد از زايمان به عمل بيايد. تمايل براي زير نظر يك متخصص بودن و داشتن پرستار نوزاد و كسي كه بتواند در منزل مراقبت شما و نوزادتان باشد همچنين نگه داريهاي حرفه‌اي بعد از زايمان مي‌تواند به طور چشمگيري به خوشايندتر كردن تجربه شما كمك كند.

 

اگر زايمان شما سزارين بوده است و يا با افسردگي پس از زايمان دست‌ و پنجه نرم مي‌كنيد، احتمالا شنيده‌ايد كه پرستار بچه و نوزاد مي‌تواند به بهبودي شما كمك كند.

 

براي خانواده‌هاي پرجمعيت و چندفرزنده، داشتن كسي كه بتواند در امور نوزاد جديد كمك‌ تان كنيد هميشه مفيد است، به ويژه اگر اين شخص در پرستاري از نوزاد در منزل با تجربه باشد!

 

يك پرستار بچه يا پرستار نوزاد در منزل شبانه مي‌تواند بهترين گزينه در اين زمينه باشد. افرادي كه تحت اين عناوين كار مي‌كنند در مراقبت از نوزادان تخصص دارند. شما مي‌توانيد از آنها انتظار داشته باشيد كه به طور كامل از بچه شما پرستاري كنند. اگر به استراحت نياز دارد و يا مسئوليت‌هاي مازاد براي انجام دادن داريد، مي‌توانيد وظايف مربوط به نوزاد خود را به پرستار شبانه يا پرستار بچه بسپريد.

اگر هدف‌تان اين است كه شخص ديگري مراقب نوزادتان باشد، يك پرستار نوزاد يا يك پرستار بچه حرفه اي شبانه مي‌تواند گزينه‌ي مناسبي براي شما باشد.

 

وظيفه پرستار بچه و پرستار نوزاد

سپيد گستر با خدمات ويژه و داشتن پرستاران نوزاد و پرستار بچه به صورت حرفه اي پس ‌از زايمان نيز همانند پرستار شبانه يا پرستار بچه ، مي‌تواند در صورت تمايل شما، شبانه‌روز از نوزادتان مراقبت كند. او همچنين مي‌تواند بچه را براي شير خوردن نزد شما بياورد و در زمان شيردهي در كنار شما بماند و كمك‌تان كند.

 

پرستار بچه

 

تمركز مراقب پس از زايمان بر خلاف پرستار بچه ، بهبود و حمايت كل خانواده‌تان است. هدف او اين است كه به شما در عبور از اين مرحله جديد، پيدا كردن عادات جديد و كمك به عضو جديد خانواده همراهي كند.

 

خانواده‌هايي كه ترجيح مي‌دهند خودشان بيشتر از فرزندان خود مراقبت كنند اما به كمك و حمايت بيشتري هم نياز دارند، پرستار بچه گزينه‌ي ايده‌آلي است. دامنه وسيع فعاليت‌هاي همراه پس از زايمان، انعطاف پذيري بيشتري براي خانواده شما به ارمغان مي‌آورد.

پرستاران نوزاد پس از زايمان با دلسوزي، دانش و تخصص در مورد همه‌ي امور مربوط به تولد، مراقبت‌هاي بعد از زايمان و نوزادان، نيازهاي شما را روز به روز، ساعت به ساعت و دقيقه به دقيقه جوابگو خواهند بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.